28 Temmuz 2011 Perşembe

ex'ten next olur mu?

Şimdi magazinde Kıvanc Tatlıtuğ’la Azra Akın’nın tekrar birleşmesi konşulurken ex’ten next mi??? sorusuna pek mümkün değildir ama istisnalar da vardır diye cevap vermek istiyorum. Ama konu ben olunca talih kusu nezaman bana konmus ki şimdi konsun diyerek tabii ex’ten next olmadıgı gibi, ex bir de kendine durumdan fırsat çıkarmaya çalışmasın mı? 
Şimdi biz bu yakışıklı boylu poslu delikanlıyla, ilk görüşte aşk olmasa da, birbirimizi beğenmeyle başlayan ilişkimiz ,benim aşık olmamla sarpa sarmaya başladı.Asık olunca ayıptır söylemesi biraz psikopat olurum, bağladım mı psikopata. Saniye yanımdan ayrılmasın istiyorum. Gelemem aksam dese, evde sinirden kudurup kavga çıkarıyorum. Kalbi temiz arkadas sırf ben üzülmeyeyim diye elinden geleni yapıyor ama sonuçta onun tarafında bana duyulan his, beğenmek belki biraz zorlasam, hoşlanmaktan öte birşey olmadığından kendime ve ona hayatı zindan etmeye başladım.Herzaman olduğu gibi en güzel aşk hikayem? sonunda bitti. Ayılmalar bayılmalar basladı. Depresyonunun en dibine vurdum. Derken, gel zaman git zaman, tam biraz toparladım, daha iyiyim dediğim günlerde, tekrar konusmaya başladık. Eve gitmeler gelmeler başladı. Boyle 3 ay sürdü. Bir gün eee ne oluyoruz biz dedim. İşte buyuz, ben bunu istiyorum dedi. Sen adamı saniye yanından ayırmak isteme bunun için ilişkiyi bile bitir, şimdi gelsin, buna razı ol desin. Az para verdiği için ayrıldığın iş yerinin sana, az para bile değil, hiç para vermemek için seni stajyer olarak alsak olmaz mı demesi gibi benimle kafa buldu sanırım. Bağırdım çağırdım yıktım ortalığı. Sonrası daha komik. Sanki hiç birşey dememişim gibi, 2 hafta sonra bana gelsene diye mesaj attı. Allah yarattı demedim açtım ağzımı her türlü hakaret. Tabii küstük.
2 yıl geçti, simdi arkadasız. Cok nadiren de olsa görüşüyoruz. Ama hala her gördüğümde ex’ten next olmasını umut ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder