25 Temmuz 2011 Pazartesi

Ayi ile Esek'in Askinda Beklenen Hazin Son!


Once tanistik, oldukca cirkindi acikcasi. Ama bir seytan tuyu tanimi vardir ya tipsiz ama manasizca onu bunu kendine ceken tipleri anlatan. Bircoklari seytan tuyunden cok ayi postu oldugunu dusunse de hayvanimin bunyesinde, ben o kalin postu seytan tuyune benzettim, ya da o postun detayindaki uc bes tuye takildi gozum, seytan tuyune yordum.
Allah benzetmesin! Allah dusmanimin basina vermesin!
Siz diyin uc bes hafta ben diyim birkac ay salak salak anaokulu cocuklari misali yazismalarimiz basladi, biz her gecen gun daha cok eglenirken ben de mal gibi gitgide daha cok hayran olmaya basladim o ayi postunun ardindaki karaktersiz bukalemuna.
Gun geldi, Kivanc Tatlitug mu yoksa bizim ayi mi daha yakisikli karar veremedim, sesini duymadan edemedim, kendisi ofisin tadi hayatimin anlamina donustu. Ta ki ona mal gibi asik oldugumu anlayincaya kadar.
Sonra ne oldu? Tabi ki ayi yapti ayiligini ve geldigi gibi aniden postunu da alarak olay mahallinden eski cingene manitasina donmek suretiyle toz oldu. Ardinda mal bir esek birakarak.
Malesef bu hikayedeki esek bizzat bendeniz olurken erkek rolu icin bizim ayiyi uygun gordum.
Ayi ile esegin aski tabi ki uc vakte kadardi, ayi kendi ayisina dondu… Onlar ermesin muradina, biz cikalim kerevetine.
Rumuz : Liselim

1 yorum:

  1. Ayı gördün mü ormanda, onu korkutarak kacırmak için üstüne yürüme, dal alıp saldırma gibi hareketlerde bulunmayacaksın. Unutma ki, ayı senin 5 katın. onu korkutmaya kalkarsan saldırır. oylece durup hareket etmeden gitmesini bekleyeceksin. Baktın gitmiyor, arkana bile bakmadan kosmaya baslayacaksın.Hatta agaca tırmana bilecek kadar atletiksen ilk agaca tırmanacaksın. Unutma ayılar agaca tırmanamaz. Ama asla dediğim gibi korkutma yada cok sempatikmiş ben zaten hayvan dostuyum onu sever eve götürürüm, kedimle kopeğimle beslerim sanarsan yanarsın. Onlar evcil hayvan değiller. Neden onu görür görmez kacmadın Liselim?

    YanıtlaSil