5 Ağustos 2011 Cuma

Are we friends ?? If yes WHY ??

Ya ben anlamıyorum gerçekten anlamıyorum. İstemeden ve hiçbir çaba sarf etmeden hoşlandığım insanla kanka oldum. Ya arkadaşım sizi bana sayıyla mı verdiler ya da deli deliyi mi çeker? Nedir bu durumun arkasındaki neden, ben gerçekten çok merak ediyorum.
Ben bu hikayede bahsi geçen ve başrolü kapmaya aday olmuş arkadaşla bir şekilde iş vesilesiyle arkadaş oldum. Tamam olduk iyi güzel iş arkadaşı işte, daha önceden de iş arkadaşlarım oldu, biliyorum nasıl birşey iş arkadaşlığı.
Neyse akabinde ben bu işten ayrıldım kısa sürede ama başroldeki delikanlı birkaç kez mesajlar attı alakasız.  Baya bir sevindim ben tabi. Nedense çok bir içi ısınmış bu arkadaşın bana kanka olarak, iyi güzel at, ne diyeyim at tabi halimi hatırımı sor vefalı insansın belli ki, Allah razı olsun. Arkadaşa da ihtiyaç var bu hayatta, hoş sevgiliye daha çok ihtiyacım var tabi. Sonra dedi ki bu arkadaş, buluşalım! Şok, şok, şok! Bende bir mutluk tabi, buluşalım dedi, daha ne olsun. Hemen evde konsey kuruldu tabi, olay tartışıldı, kişilik analizleri yapıldı, buluşma için bilmem kaç çeşit kıyafet kombinasyonu oluşturdum, bilmem kaç çeşit de senaryo yazdım hafif şizofrenik işleyişler sergileyen beynimde. Ama bu şizofrenik beynim bu senaryoları yazarken tek bir tanesini unutmuş nedense. Ne mi  “ekilmek” .
Bahtsız Bedeviyi çölde kutup ayısı bile şaapmazmış… Tabi ki de ekildim. Kankayız yaa insan kankasını haber vermeden eker mi ya, ara bir işim çıktı de, dahası aradım açmadı.  Neyse bedevi olarak ben, tabi karşılaştım bu delikanlıyla tekrar tamamen tesadüfi bir şekilde. Bedevi’ye ekilmek yeter mi? Yetmez! Yanında bir de kız var! Kendisinin verdiği heyecan yetmezmiş gibi, bi de kızla tanıştım şirin şirin. O ana dair hiçbirşey hatırlamıyorum, kısa süreli bilinç kaybına uğramışım. Bu delikanlı ise feci mahcup, ekti ya beni, sarılıyor falan çok özlemişim seni görünce fark ettim gibi bir garip kalıplar. Ya diyecektim delikanlı dert etme senden farklı şekilde davranan olmadı zaten daha önce, bu kadar mahcup olmana gerek yok. Neyse bilmesin daha iyi tabi.
Nitekim uzun lafın kısası yine bahtsız bedeviye yaraşır bir şekilde bir kez daha karşılaştık biz bu insanla. Garip bir şekilde 2 saat muhabbet ettik gayet güzel, ben tabi yine bir şok, nasıl yani masada 8 kişiyiz, biz ikimiz sınırsız kaptırmış muhabbet ediyoruz. Bir mutluyum bir mutluyum tabi ki ta ki bahtsız bedevi olduğum gerçeğini hatırlayana kadar… “Biz kız var ya çok hoşlanıyorum, yüz vermiyor, aslında bana yüz vermeyen kız pek olmaz, bir 15 dakika yeter benim bağlamam için kızı, bak kızın fotoğrafı güzel di mi?” Sonra ayrılırken yine askere yolcu eder gibi sarılıp yine, bir de sen niye sarılmıyorsun bana? Arkadaşım ne demek bu ya? Topu topu birbirine biraz ısınmış olan iş arkadaşlarıyız, sen niye sarılmıyorsun ne demek? Bu arada iş arkadaşlığımız sadece 2 ay belirtmek isterim.
Yine söylüyorum uzun lafın kısası, maalesef biz ölümüne kankayız galiba bu arkadaşla, ama benim daha fazla kankaya ihtiyacım yok ama keratayı da görmek için ölüp bitiyorum, napiyim salağım:(
Ne yapmalıyım, bir fikri olan?

1 yorum:

  1. ayıp etmiş delikanlı ekerek amaaa bence sen bunla irtibatı kesme. ne demiş atalarımız" çıkmamış candan umut kesilmez" "umut et, aksamları hayaller kur demiyorum ama oyle kolay da vazgecme. sen de bagla kankaya. once bacı bacı sonra bıcı bıcı olur belli mi olur. hadi senden iyi haberler alalım da yüzü gülsün kaybedenler klübünün.

    YanıtlaSil