1 Ağustos 2011 Pazartesi

Ah Nerede Vah Nerede



Genclik basimda duman ilk askim ilk heyecan zamanlarindaydim.Ask kariyerimin en ust seviyesi oldugu bircok insan tarafindan onaylanmis ,tipi , huyu suyu ve uyumu son derece yerinde bir cocukcagizla cikmaktaydim.Her sey iyiydi de ben degildim heraldeki arada etrafima bakislar atmaktan kendimi alamiyodum ne de olsa havaya girmistim bikere.Buarada esek turunun en varos orneklerinden kiroyum ama para bende tarzi bir hayvan turu pesimden gelmekteydi.Ben avini bekleyen avci havasinda cool ve orali olmamis tavirlarla avin bana yaklasmasini izlemekteydim.Modern gorunusumun altinda yatan varosizm dolu bir karakter barindirmamdan kaynaklanan kiro erkeklere zaaf durumunu zaman zaman yasamisligim olmustur ne yalan soyliym.Neyse ben sadete geliym.Kariyerimin en ust noktasi bi yerde heyecanini yitirmisti .Bana arabeskce pesimden kosan , ozel numaradan arayip sarkilar turkuler dinleten , kiskanc ve hasin biri lazim gelmekte gibi hissetmekteydim.Bu durumda gozler kiro esegin ustundeydi ava giderken avlanmistim sanki.Bir de iliskim var diyip ulasilmazi oynayinca bu iyice sarmisti bana.Gizli mesajlasmalar , senin icin ondan bundan vazgectim demeler , gel bi goruselimler derken heyecanim kacti benim eli yuzu duzgun nur yuzlu seviglimin kiymetini anlayip kiro esege altin semeri giydirip geldigi yere geri yolladim.Tabi simdi olaylar boyle bitmedi.Megerse bu kiro esek ciktigi bir kiz varken de bana mesajlar atarken kiz yakalamis uc bes ay sonra da ayrilmislar.Tam o donemde ben de kariyerimin en ust noktasiyla bir kavga sonucu triplerdeyim konusmuyoruz ama yine de geceyarisi mesajlar gelmekte.Derken firtina oncesi bir sessizlik.Ne mesaj ne telefon.Iste sonra kiyamet koptu.Benim bu esek kironun kiz arkadasi iki arada bi derede benim nur yuzlu sevgilime vurulmus e cocukta sevgilim var bak mesajlari diyince kiz tabi ismime karsi alarmda baslamis anlatmaya.Bu kiz senle cikarken benim sevgilimle(kiro esekle) mesajlasiyodular onlar bunlar tabi sonunda ne mi oldu esek olan ben oldum hem yardan hem serden oldum hala da olmaktayim . Simdiki aklim olsaydi...Ah nerede vah nerede:)
Rumuz : Kirmizi Karanfil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder